High chaparral

Tjenare,
nu var det allt ett litet tagsen jag skrev så jag får väl skriva lite nu då. jag mår skit bra hoppas att ni också gör det! men men. för 2 veckorsen åkte jag och 3 till. (Lizette Christian & Anders) först till Vårgårda, men det var tråkigt så vi åkte vidare till High chaparral. Truck meet.. eller var det var ? ;D massa snygga lastbilar iallafall.. när vi kom dit så mötte vi upp en kille som Christian & anders kände. Johan.. ;) vi fick klättra över en jävla mur... haha? eller va de nu var.. aja , vi klättrade över iallafall. och när vi kom över så gick vi å kollade på lastbilarna. när vi hade kollat färdigt gick vi till Johans lastbil, SJUKT NICE! :) . vi satt där en stund. :) och pratade och lyssnade på musik, sen tog johan fram massa öl till alla... fast jag ville inte ha eftersom jag inte dricker öl. :), så fick jag nån.. pepparmint shot grej? smakade tuggummi. :P , men hade jag tagit mer klunkar än va ja gjorde så hade jag nog spytt... :P ,, haha . sen så gick vi vidare in på den  " KROGEN " dom har där. eller ja, ladan. ? eller vad man nu ska kalla den. när vi kom in där. så det första som hände var att en äcklig gammal gubbe på kanske.... 55 - 67 år? någonting ? han fråga om jag skulle ha någonting i baren, men jag ville inte. och samtidigt som svinet fråga. så tog han mig på mina tuttar! :o Jävla gubbjävel ... usch, och då tog christian tag i mig och vi gick ut för att leta efter lizette och anders. men vi hittade dom. så vi stog ute resten av kvällen. och efter någon timma så gick vi tillbaka till johans lastbil. och christian och några andra åkte iväg och köpte mat. till dom som var hungriga. och medans dom var borta satt jag , lizette och anders & Johan i johans lastbil.. å pratade och lyssnade på musik.. (: mysig kväll måste jag säga.sen så.. vad hände? typ ingenting? vi åkte hem efter en stund efter Chritian och alla hade kommit tillbaka.. och när alla hade fått äta osv. :)

12/6 - 10 hände allt detta. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0